Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Jag vill lämna Sverige

Gud sicket bakslag med all snö.. tycker ni inte? Visst är det otroligt vackert väder idag med blå himmel och sol, men jag vill hellre ha lite värme just nu. Senaste gången jag var på solsemester var för snart 4 år sedan. Då var vi i Alcudia på Mallorca. Jättefint, och ett underbart hotell men det var lite trist från och till ändå. Dessutom blåste det tyvärr en hel del den gången, och det drog ju ner upplevelsen lite. Men visst kan jag absolut tänka mig att resa dit igen någongång. Det är kanske inte mitt förstahandsval, men jag skulle ju verkligen inte tacka nej till en resa. Det gör man väl aldrig haha? Frågan är då om jag skulle vilja åka till samma ställe igen, eller något nytt. Hm.. varför inte hyra bil kanske och köra runt hela ön? Strunta i charterfällan. Fast det är klart, charter är ju smidigast.



Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0