Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

7 anledningar till att inte besöka Kissies blogg

1. Hennes blogg är fylld av virus. Hon kan säga vad hon vill om att dom har plockat bort det, men hennes webmastrar verkar inte vara riktigt kompetenta. Viruset är inte borta. Jag vet, jag fick nyss starta om min dator i felsäkert läge för att få bort skiten.

2. Hon äter alltid samma mat. Barnmat. Inget ont om barnmat, vissa från 15mån är faktiskt rätt goda när man kryddor dom, men det är jäkligt trist att det alltid bjuds på samma "mat".

3. Isabella Löwengrip är snyggare. Om man bara hinner besöka 1 blogg så väljer man ju klart hellre Blondinbellas. Snygg, bra klädsmak och inspirerande. Ja tack!

4. Kommentarerna är trista. Det är bara spam, gnäll, hat, gnäll, spam, spam och så vidare. Kul? Nej.

5. Hon är en copycat. Fast det är klart.. istället för att läsa Kenzas OCH Dessies blogg kan vi ju enbart läsa Kissies - hon kopierar ju rakt av. Hela. Tiden.

6. Hennes photoshopade hår skrämmer mig. Nyckeln till fågelinfluensan finns nog i Kissies hår. Det verkar ju rymma ett helt skatbo. I alla fall efter att Photoshop har borstat till det.

7. Hon byter aldrig design. Är vi inte rätt trötta på den nu? 1 ½ år.. herregud, lila är INTE det nya svarta. Okej?

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0