Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Underbara MKFC

Skickade iväg ett mail till MKFC (Stockholms folkhögskola) sent i onsdagskväll, eftersom jag hade fått brev från Åsö vux att jag var tvungen att komplettera min ansökan med intyg/betyg att jag läst Svenska A senast inom en vecka. Problemet var den att jag aldrig fick något intyg när jag läste Svenska A på MKFC.. Så snabbt iväg med ett mail att jag behövde intyg på detta fort som attans, och tuggade på naglarna att det kanske inte skulle hinna komma fram i tid, dvs senast onsdag.

Vet ni vad som damp ner i brevlådan idag? Precis! Snacka om service. Fick mail från dom igår morse att dom hade skickat mitt mail vidare till administrationen, men sen har jag inte hört någonting. Tills idag, då mitt intyg kom.

Tack snälla MKFC! Jag behövde verkligen det här intyget.

Om ni funderar på att läsa folkhögskolekurser på distans så rekommenderar jag varmt MKFC. Enkelt att förstå programvaran, välstrukturerat och bra lärare. Helt enkelt toppen!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: cornelia

sv: har inte tänkt på det, men nu är det fixat :)

2010-11-12 @ 11:30:40
URL: http://candevii.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0