Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Nu har vi hämtat nycklarna till lägenheten

Åh, jag är så lycklig! Nu har vi hämtat nycklarna och hann dessutom med en tjuvkik på lägenheten i all hast. Den är verkligen superfin, och mycket bättre än vad jag trodde! Balkongen är verkligen enorm (8 kvm) och det är alldeles perfekt. Inbyggd kokboksbokhylla i köket och massor med eluttag överallt. Handduksvärmare i badrummet också!

En sak som jag blev glad för är att vi får ett externt förråd. Tanken var inte det från början, utan alla lägenheter har ett eget litet förråd i hallen. Men tydligen hade dom bestämt sig för att bygga externa förråd i alla fall, vilket innebär att jag kan ägna hela hallförrådet till kläder. Nice! Jag vet nämligen inte om mina 4 garderober i sovrummet räcker. ;)

Åh, så härligt. Imorgon skall vi börja flytta saker, för trots att kontraktet inte börjar gälla officiellt förrän på tisdag så kan vi flytta in redan nu. Åhh, min alldeles egna, fina, nybyggda lägenhet. Underbar! Och vet ni vad det allra bästa är? Detta innebär möbelshopping! Woho!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Mariette

Åh, så roligt! Lycka till!!

2010-11-11 @ 21:35:28
URL: http://mariettesrora.blogg.se/
Postat av: Susanne

sv Men helgulliga. IdaG ringer en av mina tjejer till jobbet och beklagar sig att kisserna slagit ner en av hennes blomkrukor och lampan i köksfönstret. Små ligister, haha / Ktam Suss

2010-11-11 @ 22:24:04
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0