Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Jag orkar inte med CSN

Allvarligt. Jag orkar inte med CSN något mer. Jag orkar inte plugga. I höst fick jag avslag för studiemedel med reprimanden att jag var tvungen att klara 200p till innan jag kunde få studiemedel igen. När jag väl klarade dessa poäng och gjorde en ny ansökan så missade skolan att skicka in uppgifterna, så nu har jag väntat på svar från CSN sen den 23 oktober. Och idag fick jag svar.. "komplettera din ansökan".. och vad står där? Jo! Att jag har klarat 200p, men måste klara 150p till innan jag kan få studiemedel. Får dom verkligen göra såhär!? I mitt beslut från augusti står det klart och tydligt att jag måste klara 200p till.

Jag orkar inte, jag funderar ärligt talat på att skita i att plugga klart gymnasiet. Jag har ju inte råd.

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0