Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Jag hatar C3L Tyresö.

Alltså, hatar. För det första; i våras "glömde" läraren anmäla min närvaro på en kurs så jag fick återkrav från CSN.

Och nudå? Vad har dom gjort nu? Jo, med återkravet medföljde även krav på att läsa in 200p till, innan jag kunde få studiemedel beviljat. Tror ni allvarligt att min skola har anmält att jag har gjort det? Nej. Jag har slitit häcken av mig för att klara det, och ändå har det inte blivit anmält. Endast 100p är anmält. Jag är så förbannad, ledsen och stressad.

Jag har klarat tidigare terminen utan studiemedel, men nu måste jag verkligen ha det. Mina pengar är slut och kvar finns inga pengar till att betala en del räkningar som går ut snart.. Allt för att skolan inte har anmält detta.

Jag har nu skickat iväg ett argt mail till 4 olika personer på skolan, och kommer hänga på låset hos dom på måndag kl 08.00 när dom öppnar. Dom skall ordna det på måndag. Jag skall ha mitt studiemedel, nu.

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0