Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Bilpriser.se - Meckat för bilköpare

Jag har hittat en helt fantastisk sida för oss som funderar på att köpa bil – bilpriser.se. Där kan man kostnadsfritt värdera sin bil och egentligen kolla upp allt som är relevant vid ett bilköp. Du kan kolla och jämföra olika billån, kolla bästa pris på däck eller få en komplett bilvärdering för endast 99kr.

Jag och min sambo har ju funderat lite på det här med att köpa bil. Visserligen är han utbildad bilmekaniker och kan således göra en korrekt bedömning själv, men det finns ju funktioner som passar oss. Det här med billån till exempel, vilket är mest förmånligt? Vilket ger bäst avkastning i deklarationen sen med ränta, och vad blir helt enkelt billigast för oss som är studenter?

Sen så kommer ju det här med bilförsäkringar – vad ska man ha då? Det finns ju mängder med olika bolag som man kan teckna försäkring hos, men vad skall vi ha då? Bra fråga.. tur att bilpriser.se finns då!

Eller för sånna som mig som har totalt noll koll på bilar – jag skulle utan tvekan använda mig av bilpriser.se om jag skulle köpa bil. Det skulle hjälpa mig att göra en korrekt bedömning på priset, och få mig att känna mig lite tryggare vid ett inköp.

Ja, jag rekommenderar verkligen bilpriser.se starkt vid ett framtida bilköp. Kolla in!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0