Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Dagens diss i triss.



Reflexvästar -
Okej, jag struntar i att det är vettigt på kvällar och nätter, det är inte snyggt. Nej, inte ens lite. Det spelar ingen roll om du har på dig en YSL-kappa på dig och en Hermés Birkin i handen, du kan aldrig bli top notch med en reflexväst på dig. Du ser ut som en felbalanserad polis, så bort med reflexvästen i tätbebyggda områden!

"Nyinkommen sommarkollektion" hos kedjorna - Dvs exakt samma sortiment som dom senaste tre åren, men i nya färger (om man har tur). Visst att vissa kläder kan vara bestående säsong efter säsong, men 80% av kollektionen? Nej, bort!

Färgade nagellack - en trend som jag aldrig kommer förstå mig på. Naglar skall ha fransk manikyr, ingenting annat! Inte blått, rosa, grönt, gult eller svart nagellack - dom skall se naturliga ut! Ljusrosa, ljusbeige och liknande naturliga nagelfärger är undantag.
Fina färger - men inte på naglarna.

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0