Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

När skall Kissie ge sig, och när skall folk förstå?

Jag blir så förundrad över att bloggen Kissies fortfarande lever vidare. Detta trots att hon är så otroligt illa omtyckt i bloggvärlden, och trots att hennes sponsorer sviker henne gång på gång. Ingen vill helt enkelt annonsera hos Kissies längre, vilket inte är så konstigt med tanke på hennes image. Blond, uppumpad bimbo som leker överklass, när hon inte är något annat än en vanlig trashig medelklassunge.

En av hennes senaste grodor är att hon publicerat en bild på kvittot för hennes "Bröstoperation", vilket är tydligt fake. Jag tror nog att även en halvblind krabba kan se att det är retuscherat, och jag tror nog att de flesta människor vet att man inte får ett så skruttlitet kvitto för en så stor summa pengar.

Det är tydligt retuscherat, och kommentarerna låter inte vänta på sig. Mängder med upprörda "läsare" som spyr galla över henne och hennes retuscherade kvitto och image.

Men då funderar jag - varför fortsätter folk läsa hennes blogg om dom stör sig så himla mycket? Det genererar pengar för bruden, och det är väl det sista som hennes hatiska läsare vill?

Jag gillar inte Kissie, jag tycker bruden är white trash, äcklig och allmänt avtändande. I min värld är hon en skam för Stockholm, och jag hoppas verkligen inte att det sitter småbrudar och ser upp till henne.

Jag kan inte göra så mycket åt saken tyvärr - förutom att sluta läsa hennes blogg. Jag kikar in där då och då, när HotGossips skrivit något roligt som "måste" kollas upp. I övrigt så ignorerar jag hennes blogg så gott jag kan. Varför? Det är väl självklart - jag vill inte bidra till att bruden fortsätter blogga. Jag vill att hennes blogg skall försvinna, att hon någon gång får den smällen som behövs.

Så snälla ni, nitiska läsare, varför fortsätter ni läsa Kissies blogg, när ni så uppenbart avskyr henne? Förklara är ni snälla, för jag förstår inte!



Kissies pinsamma kvitto-groda.


Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: veronicah ;)

Jag håller fullständigt med dig. Hon är en skam!

Hon är ful, äcklig, patetisk & ja, skrattretande!

USCH & FY -.-

2010-02-02 @ 20:52:21
URL: http://niccyyy.blogg.se/
Postat av: Maria

Håller med dig! Kissie är så himla patetisk! Ful,äcklig och extremt dålig förebild för unga tjejer. Finns tyvärr unga tjejer som ser upp till denna uppblåsta bimbo..:/Hennes blogg måste bort!!

2010-02-02 @ 21:08:18
URL: http://ia-87.blogspot.com
Postat av: amanda

sv; hej, förlåt att de tog sån tid att svara,m jag har haft data förbud, mne nu e ja tillbaka på bloggen :) ! kram

2010-02-02 @ 21:55:48
URL: http://amandatiep.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0