Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

120 ögonskuggor sitter som berget

Jag älskar ögonskuggor, trots att jag inte använder det så väldigt ofta. Jag har mängder av ögonskuggor, men nackdelen är den att det tar tid att leta fram rätt färg, och att dessutom behöva köpa mängder för att kunna blanda och sudda bra.

Jag har hittat min prins! Elevens ögonskuggepalett med hela 120st ögonskuggor. Ljuvlig! Skuggorna sitter som berget men är trots det otroligt lätta att jobba med. Den rekommenderas helt klart som julklapp till dig själv eller någon i din omgivning.

Jag har jobbat med många olika märken - Isadora, Dior, Lancôme m.m. men denna slår faktiskt allt. Dessa sitter betydligt bättre än mina diorskuggor. Från Elevens hemsida:



"Eleven 120 Colour Eye Shadow Set

Ett set med 120 olika ögonskuggor, både matta och skimmer-skuggor för att matcha din look. Perfekt till fest, bröllop eller bara till vardagssminkning.

Ögonskuggorna ligger i två lager för mer bekvämlighet. Passar för både yrkesmässig användning eller personligt bruk.

Storlek: 22.7 x 15 x 1.7 cm"

Priset ligger på löjliga 275:- och om du beställer för mer än 600:- så är frakten dessutom gratis.

Klicka här för att komma direkt till produkten.



Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: ellinorpettersson

Vilka fina färger!! sådan skulle jag vilja ha :)!

2010-12-10 @ 16:40:18
URL: http://thetimeofmylifee.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0