Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Snart är jag klar!

Alltså, på riktigt. Fatta, jag har suttit hela dagen och nu är jag snart äntligen klar. Jag skulle kunna avsluta nu och ändå ha gjort alla typer av uppgifter men jag känner att jag behöver nöta in lite till. Men det innebär att jag inte behöver fokusera lika hårt som innan.

Karln har gått upp och fikat hos Tammy, så jag är själv hemma nu. Både tråkigt och skönt, men det är verkligen betydligt lättare att plugga när han inte är hemma haha. Lättare att fokusera då.

Jag är tokigt trött nu men snart är det över. Om 12h sitter jag på provet och då kommer tiden flyga iväg. Guuud så skön resten av veckan kommer bli! Slutar senast kl 12.00 imorgon, ledig torsdag och ingen religion på fredag vilket innebär att jag slutar klockan 12.15. Tjohoo! Jag kommer ha massor med tid att plugga OCH ha roligt. Skall försöka strukturera upp min tid så gott jag kan i alla fall. Planerad tid är frihet! Om man planerar och strukturerar upp sitt pluggande så blir det betydligt mer tid över för annat roligt och man behöver inte avstå det där roliga, spontant på kvällen för att man har skjutit upp pluggandet i flera veckors tid.

Nu blev det varken bad eller städa för min del ikväll, men det är okej. Jag hinner ju ta ett låååångt bad imorgon efter provet, och då behöver jag inte ens känna stress.



Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0