Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Moshjärna.

Jag är såå mosig i hjärnan efter att ha pluggat hela dagen och kvällen (bortsett från när vi var i Farsta), men jag har kommit en bra bit på vägen! Har även pratat med min lärare så jag kan göra omprov imorgon. Hoppas det går bra.

Imorgon är jag ledig från skolan, men det innebär inte per automatik ledighet. Eftersom jag inte har hunnit med en del viktiga saker så blir det sånt som får ta tid imorgon. Det är 1 inlämningsuppgift i Religion, ett arbete i Religion som jag skall redovisa på fredag eftermiddag (oops!) samt 2 prov i samhällskunskapen. Jag lär kliva upp samtidigt som min karl går till jobbet och sen plugga hela dagen tills jag är klar. I alla värsta fall så får jag hoppa över företagsekonomin på fredag förmiddag och plugga då också, men jag undviker helst det eftersom jag har prov i företagsekonomi nästa fredag.

Sitter just nu och chillar lite samtidigt som jag kikar på gamla avsnitt av "Generation fett". Intressant! Älskar program om extremvikt, oavsett om det är undervikt eller övervikt det handlar om.

Nu skall jag göra ett sista, sista ryck och sedan krypa ner i sängen innan det är dags för att sova. Jag behöver verkligen all sömn jag kan få inatt! Godnatt på er, vi hörs imorgonbitti.

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0