Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Mitterminsupdate.

Hur går det egentligen för mig i skolan? Bra, tror jag. Jag har avslutat en kurs (Företagsekonomi A) med MVG i slutresultat, gjort 1 religionsprov (MVG), en religionsuppgift (VG+) och har nu två prov i nästa vecka + en till religionsuppgift att lämna in, gaah!

Jag ligger inte efter, men det är hårt ändå. Jag måste plugga både idag och imorgon. Så fort proven är över så kan jag lugna ner mig litegrann igen i alla fall. Tills jag måste göra rycket med samhällskunskap B och tre prov där innan den 22/10. Woooh!

Nu sitter jag vid datorn och dricker kofi. I bakhuvudet försöker jag planera min dag, men det går sådär. Jag vill både göra någonting roligt och plugga. Hur skall det gå? Jag har svårt att plugga - roa mig - plugga igen. Och eftersom karln sover fortfarande så blir det inget party just nu - men jag vet heller inte om jag "vågar" börja plugga än. Avskyr att bli avbruten.

Yeah yeah, kanske kan läsa lite om Siddharta Gautama kanske.. vet ni vem det var?

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0