Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Jag har fått jobb!

Japp! Kul va? Dom ringde idag från AW och ville ha med mig i en ny bemanningspool för Jula. Kommer jobba ca 2-3 dagar i veckan, vilket passar mig superbra eftersom jag är ledig just på tisdagar och torsdagar! Börjar faktiskt redan nu på torsdag, 06.30. Kommer bli hårt, hehe. Men kul! Känns sjukt skönt att få något vettigt att göra, och dessutom en extrainkomst.

Idag har jag och karln varit på Coop Forum och där träffade vi på Ybert av en slump så det blev lite tjöta med henne också. Passade på att tanka bilen när vi var ute också.. 500:-. Huuh! Bensin är verkligen sjukt dyrt.

Nu skall jag strax hoppa ner i badet med "Veckans NU" och en chokladpralin + kaffe. Efter det blir det plugga lite, och upp tidigt. Börjar 08.30!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0