Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Hårföning.

Hur ofta fönar jag håret? Aldrig, i princip aldrig. Det kan visserligen bero på att min hårfön inte finns hos mig (än en gång: magasinering, mina vänner) men jag har trots allt en hårfön tillgänglig. Men vad hjälper det när man saknar alla finesser, sina borstar och sin älskade dust it? Buuhu! Idag blir det dock hårföning eftersom jag tvättat håret på dagtid och jag kommer frysa ihjäl om jag inte fönar det. Resultatet kommer senare.

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0