Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Anna Book retar gallfeber på mig.

Hur kan det komma sig att en person som har gjort i princip ingenting dom senaste åren fortfarande figurerar i pressen hela tiden? Det känns som att Anna Book alltid är med i varenda jäkla tidning som finns, och alltid är det samma sak; "det är så synd om mig, buhu". Men ta tag i ditt liv kvinna! Förstår du inte hur illa det är när folk driver med dig och din kändiskåthet? Folk skrattar åt dig!

Jag tror inte att jag är ensam om att vara trött på att läsa "Anna Book gråter ut" var och varannan vecka. Gaah, kan ingen införa Anna Book-censur i tidningarna?

P.s. Om du är ett stoooort Anna Book-fan (ehum) så kan du läsa artikeln här.




Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: va kul att höra! tänkte också köra B-kursen direkt efter :)

2010-10-15 @ 11:34:14
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: pinky

åh guuuud vad jag håller med! är så sjukt trött på henne! hon borde göra något vettigt med sitt liv och sluta störa oss =)

2010-10-15 @ 18:50:47
URL: http://daspinky.blogspot.com

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0