Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

28 Oktober 2010

Godmorgon! Jag är trött som en ärta så här tidigt på morgonen, men samtidigt mycket förväntansfull vad dagen skall bjuda på. Skall ju snart åka till nya jobbet, och jag hoppas verkligen att jag kommer att trivas. Känns verkligen superjobbigt att gå upp så här tidigt en torsdag eftersom jag inte alls är van vi det, men det kommer nog gå bra idag. När man väl kommer igång att jobba så brukar tiden gå ganska fort, oavsett jobb. Dagen till ära så har jag på mig vackra jeans, och håret i knut. Ovanligt va? ;) Nej, inte särskilt. Men jag är lika söt för det.

Nu måste jag röra mig mot bilen. Önska mig lycka till idag!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0