Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Trött som en gnu, envis som en unge

Åhhh, jag har så svårt att komma i säng. Borde sova för längesedan eftersom jag faktiskt har lektion imorgon kl 09.00 men ändå så går det inte. Nu är jag dock riktigt trött och vet att jag borde sova så nu får det bli så. Karln får vänta med sin bloggdesignhjälp tills imorgon när jag kommer hem från skolan. Slutar ju redan kl 11.30 så vid 12.00 är jag redo att stå till förfogande. Hoppas dock på att kunna ta ett bad och lite lässtund innan han ropar om hjälp.. ;) Lär ju vara rätt trött och frusen när jag kommer hem.

Nej men fy, usch på er. Nu måste jag verkligen krypa ner under täcker i alla fall. Ett steg närmre, och man blir ju betydligt tröttare av det än om man ligger ovanpå täcket. Godnatt på er!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; hehe okej jag är också kort men kan va bra att ha ibland :P

2010-11-10 @ 02:52:19
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: t

söt blogg :D



Kramar :)

2010-11-10 @ 08:33:46
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Shale

Ooh.. din nya design är mkt bättre än den förra, skitfin! :)

Har Danne en blogg? :O

2010-11-10 @ 13:18:59
Postat av: Shale

Jaha.. han har precis skaffat den ;) svarade på min egen fråga haha.

Kram

2010-11-10 @ 13:23:13

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0