Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Oj så kråkig uppdatering

Det här blir mitt andra och sista inlägg idag. Jag har haft full rulle med att vara i skolan, umgås med Tammy och sen ta mig hem. Åkte på sms-biljett och min mobil hade dött när jag skulle byta buss i Farsta. Segt! Fick gå hela vägen hem därifrån. Det är visserligen inte så långt, ca 2km, men det är fortfarande jobbigt när man har en hel del tunga böcker att släpa på och dessutom har ont i både fötter och rygg. Men jag kom hem i alla fall! Ca 20min senare än vad jag hade hoppats, men det var okej.

God middag har vi ätit också. Quornfiléer i currysås med ris. Älskar quorn! Helt fantastiskt. Har ni inte prövat det än så är det verkligen på tiden. Alla välsorterade butiker har i alla fall ett litet sortiment av quorn, och jag rekommenderar faktiskt allt.

Nu skall jag lägga mig i badet med en bok så jag blir trött och seg, och sen blir det läsa vidare i sängen. Imorgon kommer Ybert hit och det skall bli trevligt. Vill dock inte sova allt för sent eftersom jag har en hel del plugg att stå i. Vi har sista provet om drygt 2 veckor så det är dags att börja repetera bokföringen..

Vi hörs imorgon på min lediga dag. Godnatt!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0