Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Inflyttade och.. långt ifrån klara..

Puhh! Vilken dag igår! Stressig, och det kändes som att vi i princip bodde i bilen. Jag tycker visserligen väldigt mycket om att åka bil, men igår blev det nästan för mycket. Inte kunna pausa hur som helst på grund av stressen, mycket motorväg och dessutom släp baktill. Ja jisses.

Nu har vi i alla fall köpt det vi skall ha på IKEA, monterat ihop en hel del och börjat plocka. Tanken var väl egentligen att karln skulle vara ledig idag, men eftersom han inte fick ledigt så får jag fixa och plocka själv. Jag tar ledigt från skolan idag, jag vill komma i ordning.

Bilder läggs upp sen när det inte ser ut som hej-kom-ut-hjälp-mig, så ni får hålla till tåls. :)

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: malin [fotoblogg]

sv: jaha =) haha tycker nästan sims 2 är roligare än sims 3 faktiskt =)

2010-11-15 @ 12:11:28
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

ibland lyckas jag med sminket, men oftast inte!

2010-11-15 @ 13:24:22
URL: http://www.mondoblog.se/anna

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0