Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Förhandsvisning av Karate Kid

Igår var det en "hektisk" dag! Gick upp vid 11.00 och sedan kantades dagen av människor. Började med att duscha och tvätta håret, för att sedan möta upp söta Jacob vid 14.00 i centrum. Låg och glassade i gräset med ett par vänner till honom och sen kom även D och joinade.

När Jacob och resten drog så gick jag och D till gården för att mysa med Tammy och Vanessa. Satt väl där till 17.30 då vi var tvungna att gå in för att äta. Rostbiff och potatissallad blev det. :)

Efter det så kan Anna för att lämna nycklarna eftersom jag och D skall ta hand om Greta under midsommar. Mysigt! Umgås lite med sitt gudbarn.

Sen var det dag att göra sig i ordning för dagens stora händelse - förhandsvisningen av Karate Kid. Jag var lite sisådär pepp på bio med tanke på det ljuuuuvliga vädret men jag är helt klart glad att jag gick. Filmen var toppenbra och Jackie Chan in action är ju alltid grymt ;) Tack Finest.se för förhandsvisningen!

Idag blir det bara slappa i solen. D skall eventuellt iväg men då blir det filt och bok i solen för min del. Najs!

Nu skall jag och D äta lunch. Vi hörs mumsar!


Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0