Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

1 Juli, brr!

Morrn! Jag sa ju att jag skulle blogga. Bra va? Yes, jag är såååå duktig.

Nu skall jag strax iväg och jobba igen, sista dagen ni vet. Var ju bara 3 dagars jobb och dom dagarna har gått jäääkligt fort måste jag säga. Fast det är klart, härlig väder och sol vid Nybrokajen - kan det bli bättre? Knappast. Få betalt för att sola är rätt trevligt måste jag säga.

Jag skall slänga i mig lite extra kaffe och cigg innan jag drar, för det blir ju inget kaffe där. Bara cigg och vatten hehe. Funderar på om jag skall ta med mig boken idag men jag kan inte bestämma mig. Vad tycker ni? Min väska är ju rätt tung som den är och den blir inte lättare av en inbunden bok. Pocket hade kanske kunnat funka men inbunden? Brr, dom väger ju as. Nåja, vi får se. Vore ju nice att läsa lite där så jag slipper ta slut på mitt Iphone-batteri på ett par timmar på grund av surfing ;).

Nu har jag dessvärre inte tid med er längre.. puss på er!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0