Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Snabbis hos Frugan

Blir det idag ja. Hon är nämligen hos sin mormor som bor bara en bit härifrån, så jag skall dit på en snabbfika sedan innan hon skall ha myskväll med sin grabb. Kul!

Senare ikväll har jag ingenting planerat. Det är fredag, så förhoppningsvis händer något skoj. Annars ordnar jag något skoj på egen hand, haha. Kanske drar till mitt stammishak eller något, där trivs jag alltid som fisken i vattnet. Åhh gullebarn som jobbar där!

Vad skall ni göra ikväll? :)


Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Matildah

Gud va fin blogg du har! :D

2010-02-05 @ 17:27:19
URL: http://matildamarklund.se
Postat av: Anonym

sv; jag vet inte riktigt, jag tycker att programmet handlar lite mer om det som kan hända för barn/ungdomar..



vad brukar du se för tvprogram?

2010-02-05 @ 19:53:43
URL: http://fotograbben.se

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0