Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Ge mig..

..det här underbara pudret från Collistar. Limited edition, så skall man beställa är det dags nu!



Beskrivning från Elevens hemsida;

Collistar Heart Platinum

Exklusiv produkt i "Limited Edition". Läcker design med modern matt effekt på locket, försedd med Swarovski kristaller. Hjärtat finns i två nyanser:

01 - Light Crystals är ett transparent eteriskt puder för ansiktet, idealiskt för en sofistikerad make-up.
02 - Sun Crystals ett varmt skimrande brunt puder som ger lyster till ansikte, hals och dekolletaget.

Appliceras med borste eller fingertopparna.

Innehåll: 20 g




Blir din för endast 249:-! Ordinarie pris 395:-


Hinner du eller hinner jag först? Klicka här för att komma direkt till produkten.


Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: a

tack :>

2010-02-05 @ 22:56:28
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

men sött :]

Jooh, det är mycket snöö! :D

2010-02-05 @ 23:42:51
Postat av: Emelie

Grymt söta :)

2010-02-06 @ 12:08:33
URL: http://pappabetalarinte.blogg.se/
Postat av: Qb

härlig blogg

2010-02-09 @ 13:02:34
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0