Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Tvättdag

Visst känns det som att jag alltid tvättar? Jag tycker det. Idag är det tvättdag igen, och jag är just nu hemma på "paus" i väntan på att maskinerna skall bli klara. Det är dock inte ens i närheten av så mycket tvätt som det brukar vara konstigt nog, men det är ju inte ens en vecka sedan jag tvättade sist.

I går köpte vi julgran i alla fall. Oj vad mycket mer det var att handla än vi tänkt. Vi höll på att glömma både julgransfot, pynt och lampor. Tur att man var tvungen att gå igenom julpyntsavdelningen för att komma till granarna, haha. Eftersom vi skall åka bort under Jul så blev det en kungsgran, trots att vi båda föredrar rödgran. Men nu när den är pyntad så är vi nöjda, även om vi saknar doften. Helbild får ni se i kväll för att göra granen rättvisa med lampor och så. Ni får hålla tillgodo med en teaserbild.



Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0