Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Stad i mörker

Vilket trist väder det är idag. Jag hade egentligen tänkt att röra mig in mot stan för att kika julklappar, men nu har jag inte riktigt någon lust längre. Helst hade jag ju velat haft blå himmel och skinande sol, men man kan väl inte få allt antar jag. Men lite ljusare än såhär kan det väl bli? Det är ju mörkt ute för sjutton!
Jag är förvirrad hela dag idag, vaknade i tron om att det var lördag och gud vet allt. Men trots att klockan ännu inte har slagit 11.00 så har jag hunnit med ett skolarbete. Det absolut sista av alla. Det känns otroligt skönt! Nu kan jag verkligen slappna av och ha lite ledigt. Ledigt ja.. jag hade ju verkligen planerat på att åka till stan. Attans! Jag får fundera på det i duschen hur jag skall göra. Puss.
Vilket otroligt trist väder det är idag. Jag hade egentligen tänkt att röra mig in mot stan för att kika julklappar, men nu har jag inte riktigt någon lust längre. Helst hade jag ju velat haft blå himmel och skinande sol, men man kan väl inte få allt antar jag. Men lite ljusare än såhär kan det väl bli? Det är ju mörkt ute för sjutton!

Jag är förvirrad hela jag idag, vaknade i tron om att det var lördag och gud vet allt. Men trots att klockan ännu inte har slagit 11.00 så har jag hunnit med ett skolarbete. Det absolut sista av alla. Det känns otroligt skönt! Nu kan jag verkligen slappna av och ha lite ledigt. Ledigt ja.. jag hade ju verkligen planerat på att åka till stan. Attans! Jag får fundera på det i duschen hur jag skall göra. Puss.


Dyster vy..

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

fin blogg :D

2010-12-17 @ 15:57:37
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0