Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Shopping och fräschör går hand i hand

Det blev bada i alla fall. Hade blivit för pigg för att somna om, och dessutom kändes klockan så mycket så det blev olämpligt.

Jag skall strax plocka lite i lägenheten och sen bege mig mot Farsta för att skicka massa paket och möta upp Emelie för lite julshopping och sedan en fika här hemma. Trevligt! Det var alldeles för längesen vi sågs, Frugan och jag. Och eftersom det vankas julshopping så måste jag väl fixa mig lite snygg och proper i alla fall. Eller vad säger ni? 

Jag har lärt mig av mina misstag. Visst är det skönt att shoppa i mjukiskläder, med håret i knut och osminkad. Men det blir verkligen inte roligt att prova kläder eller accessoarer. Man blir ju lättare nöjd när man har fixat sig, och jag blir helt klart mindre kritisk.

Nej, nu måste jag göra ett ryck. Puss på er!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: ida

Söt blogg! Älskar din design !



& shopping är en av de bästa saker som finns ! :D

2010-12-09 @ 15:48:26
URL: http://lovingstars.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0