Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Jag lider av kronisk tidspress

Trots att klockan är 13.15 och jag redan är hemma så känner jag mig stressad. Jag vill hinna med så mycket som möjligt, på så lite tid som möjligt. När jag kommer in i denna speeden så får jag visserligen mycket gjort, men det tär på kroppen att känna såhär. Klockan är inte mycket, men ändå så känner jag att "hela dagen har gått!".

Så är det givetvis inte. Det är fredag, jag har varit i skolan och dessutom hunnit handla lite på vägen hem. Vad har jag att vara tidspressad över? Gud vet.

När det här händer så är det dags att sätta upp ett schema för mig själv. När jag tidslägger allt så har jag riktlinjer, och jag ser dessutom att jag hinner med allt utan att stressa. Det rullar ju bara på löpande, smärtfritt och enkelt. Så hur ser schemat för idag ut?


13.30 - 14.00 | Bada, tvätta håret.

14.00 - 14.30 | Föna håret, sminka mig

14.30 - 15.00 | Plugga

15.00 - 15.30 | Diska

15.30 - 16.30 | Plugga

16.30 - 17.00 | Städa

17.00 - 18.00 | Plugga

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Evah

Vad fin blogg du har! :)



Förstår hur du känner med stressen. Till slut orkar jag ingenting för jag är så stressad :/

2010-12-04 @ 15:30:23
URL: http://evaaaah.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0