Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Trisslott från Schenker.

Fick en trisslott idag med posten från Schenker - en trevlig överraskning. Dom bad om ursäkt för att leveransen tog längre än 6 dagar (no shit) och tröstade mig med en lott. Vann jag något? Självklart inte! Det vore väl onödigt?

Idag blir det min favoriträtt till middag - korv stroganoff. Sinnessjukt gott. Jag kommer äta ihjäl mig..

D håller på med maten nu, så den är väl klar om inte alltför lång tid. Nu skall jag städa undan lite här så vi kan ha en mysig middag tillsammans. Puss!



Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0