Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Försäkringar är inte alltid det lättaste.

Det här med försäkringar är ett gissel. Jag känner det när jag kollar runt på olika olycksfallsförsäkringar, hemförsäkringar och bilförsäkringar. Hur vet man vilket bolag som är bäst, och vad är mest fördelaktigt?


Som tur är finns Insplanet! Jag och min sambo använder detta när vi tecknade vår hemförsäkring. Vi kollade runt massor på egen hand, tills vi upptäckte denna fantastiska tjänst. Det var jättenkelt att jämföra olika bolag, och dom räknade ut vilket som var bäst för oss. Dessutom ringde dom upp dagen efter för att följa upp och ge oss ännu fler fantastiska råd!


Vi fick tips på två olika försäkringsbolag, och vi valde faktiskt en av dessa. Det andra hade varit mer fördelaktigt om vi hade tecknat bilförsäkring också. Nu vet vi ju redan vilket som blir mest fördelaktigt sen när vi skaffar bil, men vi kommer nog ändå använda oss av Insplanet igen när vi skall teckna bilförsäkring. För oss är det nästan synonymt, samma ord: Bilförsäkring Insplanet. Det är faktiskt det som dyker upp i huvudet när jag funderar på försäkringar! Insplanet är ett givet val nästa gång vi skall teckna försäkring, och jag rekommenderar det varmt till vänner och bekanta som skall ge sig ut i denna virriga djungel.


Jag är något av en försäkringsmissbrukare. Jag har försäkring på nästan allt som går att försäkra. Och inte är väl det så konstigt när man idag genom två enkla knapptryck kan få reda på vilken försäkring som är bäst?


Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Ami

Hej! Det var ett tag sedan! Allt bra? Min bok finns att köpa på vulkan nu ^^ https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=45973

2010-04-28 @ 15:29:40
URL: http://insidepain.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0