Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Snart bär det av till IKEA

Sitter just nu hemma hos mamma och väntar på att karln skall sluta jobbet så vi kan åka till IKEA och försöka få tag på en sån där mittbalk till sängen. Vi skall väl passa på och äta middag där samtidigt. Dom har så god mat! Dock äter jag alltid för mycket, men det får man väl unna sig?

Fick tag på CSN också och fick bekräftat att skolan har rapporterat in alla poäng äntligen, så nu väntar jag bara på att segkorkarna skall ta ett beslut så jag kan få mina pengar.

På tal om skola så har jag ännu inte fått mitt beslut om jag är antagen på kursen på Jensen eller inte, men idag stod det i alla fall att det är "under behandling" så det är ett framsteg. Kursen börjar ju på måndag isåfall så det börjar ju bli lite tight med tid känner jag.. Jaja, det blir nog bra. I allra värsta fall så får jag läsa någon skruttig kurs på distans hos C3L likförbannat, även om jag helst slipper det.

Usch så trist det är att sitta här själv.. nu får karln sluta och komma hit!!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Sasha

Så roligt med IKEA :D När jag blir frisk så ska jag också ta mig en tur till IKEA :D

2010-11-17 @ 18:10:09
URL: http://sashas.se
Postat av: Susanne <3

kjempe fin blogg!

2010-11-17 @ 20:32:40
URL: http://www.susannemsb.blogg.no

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0