Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Okej, jag erkänner.

Klockan är 14.48 och jag har faktiskt suttit vid datorn hela dagen. Men jag har inte enbart slösurfat utan även skickat en del viktiga mail och främst fixat med bloggdesignen. Börjar äntligen få till det som jag vill ha det! Nu är det bara headern som är problemet.. Nåja, det ordnar sig nog!

Ikväll var det ju fest som sagt så jag funderar på att börja fixa mig iordning snart. Vad skall jag ha för kläder egentligen? Hmm..

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Malin

Behöver du hjälp med bloggdesignen så hjälper jag gärna till :)

2010-11-06 @ 16:20:57
URL: http://malinbs.wordpress.com/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0