Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Nej, nu måste jag effektivisera mig lite!

Har på tok för mycket saker att göra.. måste städa, packa, och åka till biblioteket. Och framförallt - plugga! Ni minns provet som aldrig blev av förra måndagen? Jag skall skriva det nu på fredag. Gaah! Och inte har jag varit smart nog att plugga till det under veckan som har gått heller.. dum, dum, dum! Men det är klart, lite har jag ju redan i huvudet. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag skall beta av först.. inte biblioteket i alla fall, haha. Det är en sak som är säkert!

Visst, slappa lite nu vore ju nice och kanske till och med fixa sig lite för en gångs skull? Jag ser ju alltid så blek och sliten ut. Hur nu det skall gå.. mitt dagserum från MaryKay är slut och jag får inte tillgång till ny förrän på tisdag när vi flyttar eftersom det är nerpackat i en kartong. Åhh! Pepprar mig med nattserum och vanlig fuktcreme sålänge, men dagserumet fungerar verkligen bäst dagtid. Framförallt när det är såhär kallt ute.. börjar flaga i pannan såg jag idag när jag hade badat. Trist.

Nåväl. Dags att ta itu med sysslorna!




Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Åsa

Jo men ja visst, Du har ju rätt :)

Är man en upptagen person är denna tidsinställning en bra ide.

mvh Åsa

2010-11-10 @ 15:22:00
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Emma

Tackar o bockar! :D

2010-11-10 @ 15:35:40
URL: http://oursketchbook.com
Postat av: veronica

sv: Ja precis, det är inte kul. Man får pälsa på sig riktigt ordentligt :)

2010-11-10 @ 15:56:22
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: julia

sv ; hehe ok ;d kul att höra ! Jag mår rätt bra, vad gör dudå ?

2010-11-10 @ 16:23:26
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0