Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Idag är ingen vanlig dag, för det är vår..

1 års dag! Ja, idag firar jag och grabben 1år tillsammans. Det känns superbra, men samtidigt läskigt att tiden går så fort. Och mycket har vi hunnit med under året också.


2009

29/30 Augusti - Träffas för första gången.
31 Augusti - 2 september - Åker på kryssning till Tallinn tillsammans
September - Bryter upp helt med mitt ex
Oktober - Karln flyttar in hos mig
24 november - Blir ett par.


2010

6 mars - Flyttar till Anderstorp
Valborg - Åker på SPA tillsammans
Maj - Blir erbjudna lägenhet i Fagersjö
Augusti - Skriver på kontrakt på lägenheten
8 augusti - Jag fyller 21år.
24-26 september - Flyttar våra saker från Anderstorp till Stockholm
18 oktober - Karln fyller 20år.
12 november - Flyttar in i lägenheten i Fagersjö
24 november - Firar 1 år tillsammans

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Anonym

Grattis! :)

Ja ni har verkligen hunnit med en del, inte konstigt att tiden går fort :)

2010-11-25 @ 21:50:32
URL: http://ckaiusa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0