Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

@ Home

Nu är jag äntligen hemma efter en tripp på biblioteket. Jag lånade 6 böcker totalt, 3 deckare och 3 kursböcker. Kul! Jag håller visserligen på med en bok just nu och fick dessutom hem en bok i brevlådan idag, men jag läser ju böcker så himla fort så det blir inga problem.

Efter biblioteket så var vi uppe hos Tammy och Sessa en stund, innan vi slutligen gick hemåt och åt mat. Tacogratäng. Verkligen supergott!

Nu håller vi på och kryscherar oss och skall snart spela lite Worms innan det är dags att nanna kudden. Imorgon är jag ledig och då blir det mycket plugg och mycket ärenden. Skall försöka hinna med allt så gott jag kan i alla fall, men jag tänkte försöka gå upp samtidigt som karln, eller i alla fall i samma veva som han går till jobbet. Det skall nog gå bra, trots att det är en ledig dag.


Tacogratäng till middag


Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: emma

vilken fin blogg du har! :)

2010-11-10 @ 21:48:06
URL: http://emwah.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0