Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Hiss och Diss.


Vegabaren - För att ni var så snälla och lät oss betala "nästa gång" när Nordea krånglade med kortet. Tack! Vi åkte och hämtade ut pengar direkt efter vi hade ätit och lämnade rikligt med dricks efteråt. Det var en chansning av dom eftersom vi lika gärna hade kunnat strunta i att betala. Tack, tack, tack!

Lensway - Karln beställde linser igår, och redan idag fanns dom att hämta. Snabbt och bekvämt, precis som det skall vara.

Aladdin hjärtan med jordgubbssmak - Underbart goda! Fantastisk fyllning och alldeles lagom i storlek. Ett klart plus för den fina förpackningen också.




Nordea - Alltid krångel, alltid strul. Fördröjningsavgifter för att internetbanken inte fungerar och kassa öppettider. Behöver jag säga mer? Skäms på er Nordea! Inte ens en ursäkt till era kunder kan ni kosta på er. I mitten av november kommer jag byta till SEB.

Min lektion - Vad hände där liksom!? Har inte hittat någonting som kan förklara varför det inte var något prov idag. Är jag i en annan dimension eller vad är det frågan om?

Limited edition - Som ett svar på Aladdin hjärtan med jordgubbsfyllning. Limited edition suger! Måste åka till Hemköp i Täby och köpa upp deras lager..

CSN - En spark i röven på er för att ni är så otroligt sega på att ta beslut om studiemedel. Jag vill ha mina pengar nu!!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0