Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

En abrupt morgon

Hej på er! Hoppas ni har sovit gott inatt. För min del var det väl sådär.. kom i säng klockan 02.00 efter att ha läst ut boken. Fastnade totalt! Sen vaknade jag väldigt traumatiskt och abrupt imorse vid 07.20 när karln väckte mig och var upprörd över att hans busskort hade gått ut och det inte gick att skicka sms-biljett. Så han hade helt enkelt inte kommit till jobbet. God damn, klantarsle att inte hålla koll på att kortet gått ut. :)

Det blev till att springa upp, leta upp min gamla mobil med ett abonnemang och sticka till honom. Enda gången som jag verkligen har fått användning av att ha två mobilabonnemang. Kontantkort som han har är av ondo. Hade han haft abonnemang så hade det ju inte blivit något bekymmer med sms-biljett eftersom pengarna aldrig tar slut. Men, men. Tur att jag hittade mobilen, annars hade han fått tagit min och det hade blivit väldigt jobbigt idag eftersom Ybert skall komma hit. Tyvärr bor vi ju så också att det inte finns någon möjlighet att köpa busskort eller remsa, utan man måste åka buss för att göra detta.. gah. Löste sig gjorde det ju i alla fall :).

Nu sitter jag och väntar på att Ybert skall dyka upp om någon timme eller så. Tänkte fixa mig lite och plocka i lägenheten. Vi får se om jag hinner diska också. Det märker vi. Puss på er!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Alice

Hej, hur är det ? :)

Fin blogg.

2010-11-23 @ 14:33:33
URL: http://alicelovesnails.blogg.se/
Postat av: Sabine

Fin blogg! :)

2010-11-23 @ 17:14:20
URL: http://sabineholmstrom.blogg.se/
Postat av: joanna

En sprallig foto tokig tjej som är besatt av Dregen och gillar att kolla på speedway. Fick sin aspergers diagnos vid 15 års ålder och detta är en blogg om att inte vara som alla andra

2010-11-23 @ 17:38:21
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: browne

följ via bloglovin?:)

2010-11-23 @ 17:46:09
URL: http://otcha.blogg.se/
Postat av: Linda

Hejsan!! Vad fin blogg! Vad tycker du om att man har uppfunnit glömskepiller? Kommentera gärna i mitt senaste inlägg. Ha en undebar dag!!

2010-11-24 @ 12:57:30
URL: http://lindadajaku.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0