Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

16 november, 2010.

Kära bloggbok. Idag är en stor dag. Idag skall vi nämligen flytta in i vår nya lägenhet och jag är så exa.... woooh! Stopp ett tag. Backa bandet. Flyttade inte vi in redan i fredags? That's right! Men det är officiellt inte inflyttning förrän idag. Och det känns riktigt gött att jag sitter i en nästan färdigmöblerad lägenhet och badar, när jag egentligen fortfarande borde vara hemma hos mamma och packa för fullt inför kvällens flytt.

Jag myser som sagt i badet just nu och tänkte koppla av med en bok; "Mia, sanningen om Gömda". Superbra är den! Efter det så skall jag försöka masa mig iväg till Lidl och köpa kaffefilter eftersom vi inte fick med oss det. Trots att jag var helt säker.. hm.

Sen blir det vanliga lunken; kaffe, macka, och städa. Trevligt! Vi fick förresten upp skrivbordet igår, och det är så fint. Äntligen ännu en förvaringsmöbel uppe. Det är grymt svårt att packa upp saker när förvaringen är lika med noll.

Nu tänker jag läsa lite. Puss!


En liten del av vårt badrum..

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Josefin -Happy Days-

Vad härligt med flytt, lycka till i nya lyan! :-)

2010-11-16 @ 16:12:35
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: agnes

yes och det är så himla underbart :)

2010-11-16 @ 17:37:06
URL: http://agnesekengren.blogg.se/
Postat av: Adine

Spännande med flytt! Hoppas det går bra :)

2010-11-16 @ 19:09:17
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0