Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Uträttat idag;

1. Varit hos studievägledaren
2. Handlat


Jag fixade om Historian till halvdistans, samt valde bokföring som extrakurs, för att komma upp i mina poäng. :) Känns bra! Nu kan jag äntligen börja planera scheman, och kolla upp kurslitteratur. Har varit lite halvonödigt att göra det innan schemat var klart.

Nu sitter jag här och håller D sällskap medan han lagar mat. Ja, han lagar alltid mat. Det är en enkel ekvation; jag avskyr att laga mat och är superdålig på det, medan han tycker det är roligt och är riktigt duktig.

Ahhh just as I want it! Lovely.

Har även varit
på Ica och handlat, vi invigde vårt nya gemensamma Ica-kort. ;) 413.50:- fick vi hosta upp! Usch då, men det var med Elle och Veckans Nu också, så det gör inget. Haha! Var påväg att snappa åt mig en Amelia i farten också, men då sa D ifrån - han förstår inte alls min fablesse för magasin och tidningar. Buhu, stackars mig. Fast jag skall väl inte klaga, fick hem både Glamour och Iform i brevlådan idag.

Har ni gjort något vettigt idag? Vad? :)




Dagens inköp


Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Issa

Tack så jätte mycket för att du röstade på mig hos Cissi!<3

2010-01-14 @ 20:03:45
URL: http://bellisan.blogg.se/
Postat av: Suzana

Jag har gjort EN vettig grej idag...ätit en SEMLA ;)

http://suzanamusic.blogg.se

2010-01-14 @ 21:55:50

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0