Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

GratisBio.se

Hej allesammans!

Nu är jag här och propagerar för denna fantastiska sida igen. :) Ligger just nu uppe i 1334p och det ökar för var dag!



Vad är GratisBio.se?

GratisBio.se är en helt 100% gratis sida där du samlar poäng, som du sedan kan byta till t.ex presentkort, biobiljetter etc.

Är det verkligen 100% gratis?

Ja! Det är det som är så fantastiskt. Du betalar inte ens frakten.

Hur samlar jag poäng?

Det är mycket lätt. Till och börja med så får du poäng varje dag du loggar in. 0.5 poäng för inloggning, 0.5 poäng för att bli vän med någon, 0.5 poäng för att skriva i någons gästbok, och 0.5 poäng för att betygsätta en annons. Bara där har du 2p om dagen, vilket blir 60p i månaden om du ägnar 5 minuter åt dagen till att logga in på GratisBio! Andra sätt att samla poäng på är att besöka hemsidor, värva vänner, delta i gratis kampanjer och tävlingar, samt att beställa saker från t.ex Halens eller Lensway.

Vad kan man få för sina poäng?

Man kan få presentkort, biobiljetter eller tidningsprenumerationer. Exempel på butiker som du kan få presentkort till;

*H&M
*Åhléns
*Nelly.com
*MQ
*ICA
*McDonalds
*Cdon.com
*Lindex
*Gina Tricot
*Kicks
*BodyShop
*Dressman
*Mio
*Babyland
*OnOff
*Ving
*Skopunkten

+ många fler ställen.

Hur mycket poäng krävs det för att få ett presentkort eller biobiljett?

För att få ett presentkort på 50:- så krävs endast 200p. Om du registrerar dig via min länk får du dessutom hela 75p som välkomstpoäng! En biobiljett kostar 400p.

Jag har inte fyllt 18år! Kan jag ändå bli medlem?
 
Visst kan du det! Du kan fortfarande utnyttja massor med poängerbjudanden på GratisBio. Om du vill utnyttja ett erbjudande som kräver att du är 18år så går det bra att fråga dina föräldrar om dom kan tänka sig att delta i kampanjen. Dock är det mycket viktigt att du har deras godkännande!

Hur blir jag medlem?

Du kan endera gå in på GratisBio.se och registrera dig kostnadsfritt, eller registrera dig direkt via min länk. Fördelen om du registrerar dig via min länk är att du får 75 poäng i välkomstpoäng.

Registrera dig här!

Hoppas vi syns på GratisBio!




Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: Freja

Höhö, ska bli medläm, lägger till dig som värvare där ;P

2010-01-05 @ 01:12:53
URL: http://ladyfreja.blogg.se/
Postat av: dajda

klockrent med gratisbio, det gillar vi ;) ha de bäst...

2010-01-05 @ 08:19:04

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0