Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Darlings!

Åhh, hade tänkt att lägga ut bild på mina köp igår ju, men när jag skulle göra det så var det ju driftstörningar på blogg.se. Segt! Nåja, shit happens. :) Köpte ju en chokladmask, ansiktscreme, porplåster och en mascara från Fiberwig.

Nu har jag och D fixat massor med praktiska saker. Jag skall ju hoppa av mina kurser för att plugga folkhögskolan distans, på grund av olika anledningar som jag tänkte berätta i bloggen senare i februari. ;)

D har varit så duktig att han sökt högskolan! Wiie :) Vi har även fixat med studiemedel och sådär.

Usch så duktiga vi är, oj oj!

Nu skall vi fixa lite annat praktiskt, vi hörs senare angels!

Puss på er!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: evelina

sv: ja sjukt härligt !.D

2010-01-28 @ 22:14:57
URL: http://evalinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah men det ska bli såå skönt med semester

2010-01-28 @ 22:43:01
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: JENJEN - Nybloggat, ta gärna en titt (^^,)

Låter som en väldigt effektiv dag :)

2010-01-29 @ 00:31:21
URL: http://jenjene.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0