Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Städa, städa, städa

Hej! Idag är det städdag. Skall sortera tvätten också eftersom jag skall tvätta imorgon. Kul va? Inte särskilt. Men jag har faktiskt inget särskilt för mig idag så det gör inte så mycket egentligen. Det är skönt när det är fixat, och då kan jag verkligen göra ingenting med ganska gott samvete. Borde egentligen gå och handla också, men jag tror att jag sätter karln på att göra det när han åker hem från jobbet. Jag är så snäll, jag vet.

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: LYDIA

sv: Den svarta var dödligt snygg, jag håller med! Själv föll jag mest för den blekrosa, den var mest Lydia ;]

2010-12-08 @ 15:13:30
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0