Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Snöyra och knäckäpplen

Har ni tittat ut? Det blev inget graninköp idag. Istället styr jag kosan mot staden för att kika på julklappar och allmänt insupa lite julstämning. Julgranen skall vi ta imorgon eller på tisdag i stället verkar det som.

Jag har i alla fall hunnit med både att diska och sätta upp julbelysning på balkongen. Dock är jag så jäkla klantig så jag kollade inte ljusslingan innan jag satte upp den. När jag startade den så visade det sig att endast 1 av 4 (dom sitter ihop) slingor fungerade. Åhh! Jag som har kämpat som en toka i världens snöoväder. Men, men. Det blir ju lite juligare i alla fall, även om den inte är tänd. :)

Nu skall jag dra på lite foundation bara och sen så åker jag. Vi syns i storstan!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0