Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

I god tid till skolan

Godmorgon gott folk! Sovit gott? Jag har, men jag vaknade väldigt tidigt eftersom karln ska på julfest ikväll och behövde hjälp med styling. Han kommer inte hem mellan jobb och fest så det var tvungen att göras på morgonen. Detta har lett till att jag hunnit både duscha och dricka kaffe innan skolan, och dessutom ta en mycket tidigare buss. Sitter redan på bussen mot Tyresö så är framme om ca 10 min. Väldigt tidigt eftersom jag börjar klockan 09.00, men jag hade ingenting att göra hemma och då fick jag sällskap av karln till Gullmarsplan.

Brukar inte åka den vägen, och jag förstår nu varför. Det var ett tag sedan jag befann mig på Gullmarsplan den tiden på morgonen, och det är inte särskilt party. Framförallt inte om man ankommer med tåget som går i riktning mot innerstan. Alla skall ju med det! Kom knappt av, och när jag väl hade kommit av så kom jag knappt upp till bussarna haha. Nej usch och fy vad mycket människor. Att det var strul på Gröna Linjen gjorde ju säkert mycket till också, men ändå. Folket som kom till Gullmarsplan var väl ungefär så mycket som det brukar.

Jag kan inte bestämma mig hur jag skall göra när jag väl kommer fram till skolan. Om jag skall slösurfa eller plugga innan lektionen. Försöka kombinera båda är rätt svårt tyvärr även om det hade varit ultimat. Kanske plugga först och sen slösurfa? Eller tvärtom? Men då får jag svårt att slita mig från datorn och lägga ner den i väskan. Hm.. problem.



(När jag publicerade klart det här inlägget satt jag redan i skolan eftersom jag var tvungen att hoppa av bussen som var framme. Tidig!)

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0