Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Färdigtvättat!

Puuuh, hann med nöd och näppe tvätta allt. Fick tvätta det beige/gula med det rödrosa haha. Men det gick faktiskt bra! Så nu är det färdigtvättat och härligt. Gjorde tyvärr den dumma saken att gå ut och promenera förut när jag väntade på att ena maskinen skulle bli klar. Det borde jag inte ha gjort! När jag kom tillbaka till tvättstugan så blev jag tvungen att ställa in både skor och strumpor i torkskåpet och springa runt barfota.

Eftersom det är sådant skruttväder ute så orkar jag inte gå ut i onödan idag. Dagen får ägnas åt en långdusch, städning och det sista skolarbetet. Dagen kommer nog gå rätt fort ändå.



Såhär såg mina fötter ut på promenaden. Snö!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0