Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Vad gör man när det tryter?

Jag vill så gärna börja blogga igen, men jag har faktiskt ingen aning om vad jag skall blogga om. Mitt liv, visst, men när man inte ens vet vad man skall säga om det? Det märks tydligen när glöden inte finns där. När man bloggar enbart för att man "vill" eller "måste". Hur kul är det att läsa en blogg utan glöd?

Visst är "vill" en jäkligt bra början, men det räcker inte. Det räcker inte när det inte kommer ut några ord från mig. Några ord till er om vad jag har gjort eller skall göra. Jag vill ha glöden, passionen.

Jag vet att den finns inom mig någonstans, och kanske tänder det till lite extra nu när jag i alla fall tagit steget och skrivet detta inlägget. Men om det inte händer då? Vad gör jag då?

Vad gör man när man vill, men inte lyckas?

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0