Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Turnering klockan 02.15

Puuuh, spelat turneringar hela dagen och det har faktiskt gått ruskigt bra! Det värsta kommer dock inatt klockan 02.15 när jag skall spela en stor turnering. Mitt mål är att i alla fall komma bland 5000 bästa av 35000 spelare, men allra bäst ännu bättre såklart. Man måste dock ha realistiska mål, annars tröttnar man. Jag vill utvecklas och bli bättre! Självklart krävs då mål. Jag tänker verkligen gå in för det här nu.. det här med pokerturneringar är helt klart min grej.

P.s. Jag vann en turnering förut idag.


Jag spelar på Full tilt poker. Ses vi där?

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0