Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

3 anledningar till att inte plugga

Jag bara kräks på skolarbetet just nu. Jag har absolut ingen energi, ingen lust och värst av allt - ingen motivation. Jag har klarat av 33% av skoluppgifterna, så nu är det inte mycket kvar. Lägger jag på ett kål så kan snart 66% vara klart i stället. Orkar jag nu då? Hm.. nej. Och min näsa gör för den delen sjukt ont efter att ha snytit mig så mycket. Herregud, den är helt skinnflådd.

I övrigt funderar jag på om chips och dip är världens bästa bantarkäk..? Åt ett par nävar förut idag + 1.5 dl dip och jag är inte alls hungrig..? Konstigt, brukar ju bli hungrig rätt fort. Nåja, får väl trycka i mig lite käk snart. Tjing!

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.

Postat av: rebecca

jätte fin blogg :) vad tycks om bilderna min kusin har tagit som ligger uppe på min blogg?

2011-02-09 @ 22:24:04
URL: http://rebeccamalmberg.blogg.se/
Postat av: Julia

Nej usch, jag känner verkligen samma sak nu, allt detta pluggande som biter en i rumpan varje dag. Också ställer man sig alltid frågan "När ska det här få ett slut?"

2011-02-09 @ 22:24:56
URL: http://lujs.blogg.se/
Postat av: Daniel

Haha, jag pluggade inte alls förra terminen, och har hittills inte gjort det den här terminen heller... ^^

2011-02-09 @ 22:36:20
URL: http://danielkl.com
Postat av: elin [foto & vardag]

vilken härlig blogg du har, jag gillar den verkligen! :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-02-10 @ 19:59:18
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0