Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Viiiiiintern är häääääär..

...och lyser ledigheeeet. I alla fall i helgen om man bortser från imorgon då vi skall byta till vinterhjul på bilen. Men inget plugg, ingenting. Kanske att jag pluggar lite företagsekonomi ikväll för att jag är på "bocka av" humör, men inget dåligt samvete om jag inte pluggar..

Det lär bli att ägna kvällen åt supergoda praliner från Premiyum och en film. Men först blir det min favoriträtt - korv stroganoff. Jag och karln skall testa boil-in-bag ris för första gången eftersom dom hade det på rea på coop. 10:- förpackningen! Fynd!

Alltså jag har så ont i min käke så det är stört. Vänstra sidan värker som sjutton. Nej, det är inte en tand utan det är just käken. Stackars mig, stackars mig.

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0