Namn: Madeleine
Ålder: 21år
Bor: Stockholm
Civilstatus: Sambo

Var håller jag hus?

Inte vid datorn i alla fall! Jag vet att uppdateringen har varit knackig i ett par dagar, men jag har helt enkelt haft fullt upp. Helgen bestod av Farsta centrum hela dagen på lördagen och på söndagen var det middag som gällde. Det kanske inte verkar som så mycket, men tid att blogga - det hade jag inte!

Igår ägnades dagen åt att shoppa presenter till D och sedan blev det middag + spontanbio i Heron City. Därav noll uppdatering på kvällskvisten. Såg "The other guys" och den var ganska rolig. Visst har Will Ferrell gjort bättre filmer, men Will Ferrell är ju alltid Will Ferrell så han lyckades styra upp humorn.

Nu sitter jag i badet (ja, i badet) och pluggar (JA, pluggar!), har prov lite senare så måste boosta upp mig. Tänkte väl plugga ca 20-25 min till och sedan koppla av ungefär lika länge med boken jag läser just nu. Boken är "Den dubbla tystnaden" av Mari Jungstedt. Superbra hittills! Har kommit ungefär halvvägs så vi får se hur det artar sig. Lovar att skriva en bokrecension åt er när jag har läst klart den.

Nu har jag inte tid att blogga längre, vi hörs sen.



Filmen vi såg igår

Kommentarer


Regler:

- Tänk på att din IP-adress registreras! Du är aldrig helt anonym.
- INGEN reklam tack! Varken för tävlingar, din blogg eller dyl.
- Fråga INTE hur jag mår, eller vad jag gör. LÄS BLOGGEN istället så får du svar.
- LÄS bloggen innan du kommenterar. Det är väl därför du är här?
- Jag svarar på VARJE KOMMENTAR som följer dessa enkla regler.


Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

bloglovin









Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0